WIJNGEKKEN WIJNNIEUWS JAAROVERZICHT 2021

Elke week, elke woensdag, het hele jaar door publiceren wij van wijngekken.nl een wekelijks  WIJNGEKKEN WIJNNIEUWS !

Regionaal wijnnieuws, landelijk wijnnieuws en mondiaal wijnnieuws houden wij voor u in de gaten  en kiezen daaruit de leukste, de belangrijkste en het meest speciale wijnnieuws.

In dit jaaroverzicht al het wekelijks wijngekken wijnnieuws van het afgelopen jaar en blikken we terug naar een zeer bewogen jaar waarin de uitersten elkaar hebben opgezocht, zodat u in uw luie stoel met een mooi glas wijn nog eens rustig het wijnnieuws van het afgelopen jaar kunt teruglezen…

Week 1

Week 51

Week 52

Jaaroverzicht Wijngekken Wijnnieuws 2021

Dit jaar is weer tot een einde gekomen. Voor de één is het een fantastisch jaar geweest en voor de ander een DRAMA jaar. Persoonlijk en zakelijk leed is er geleden; de coronavirussen houden ons in de greep en we zitten weer in een lockdown. De horeca heeft het zwaar, de ziekenhuizen overvol en het einde is nog niet in zicht.

Martin, Ed en Chris van wijngekken.nl hopen dat de wetenschap de virussen het komende jaar onder controle krijgt en dat we weer helemaal open kunnen gaan; het ‘gewone’ leven weer kunnen oppakken, zodat de vele mensen die werkzaam zijn in de nu gesloten branches ook weer een toekomst hebben.

In ieder geval kunt u uw wekelijks wijngekken wijnnieuws elke woensdagmiddag verwachten.

Santé van Martin, Ed en Chris