Voor het vierde jaar op rij heeft Drinks International de global top 50 samengesteld.
Meer nieuwsberichten… [wpp stats_comments=0 post_type=post limit=7 range=”all” title_length=22 cat=”6″ wpp_start=”
|
De vakjury kijkt hierbij door de bril van de consument en maakt een selectie van merken die toegankelijk zijn voor een breder publiek. In drie eerdere edities van het magazine stond Torres op de tweede plek. In 2014 voeren ze de lijst, met verve, aan.
De vakjury, bestaande uit ‘masters of wine’, sommeliers, wijnboeren, wijnjournalisten, retailers en analytici kent Torres deze eerste positie toe door de constant hoge kwaliteit, duurzame innovaties, het creëren van relevante wijnen voor een breed publiek en het typische eigen karakter.
Als pionier in duurzaamheid wist Torres al eerder vooraanstaande prijzen in de wacht te slepen. De meest recente zijn in 2013 de Environmental Award of the Year voor Bodegas Torres en de Green Launch Award voor de ecologische ‘Habitat’.
Met de nummer één positie in het vooraanstaande Britse magazine laat Torres zien dat er niet wordt stilgezeten. Het constant innoveren en introduceren van wijnen die tegemoet komen aan de wensen van de consument staan bovenaan de prioriteitenlijst van het wijnhuis. Het feit dat de consument en de vakjury dit erkennen, is een bekroning op het harde werk van de gepassioneerde wijnmakers en het bewijs dat duurzaamheid en succes wel degelijk samengaat.
—
Martin
Reageren? Mail naar me.