Als je van plan bent om een nieuwe auto te gaan kopen dan moet je even langs de Cadillacdealer gaan voor een zogenaamd “Cadillac Cullinair”.
Cadillac Nederland is deze maand van start gegaan met een marketingproject onder de naam “Cadillac Culinair”. Met ‘het oog op het goede leven’ biedt de autofabrikant gedurende zeven maanden een combinatie aan die bestaat uit proefrijden en culinair dineren met goede wijn van Chateau Cadillac uit de Bordeaux.
Met “Cadillac Culinair” krijgt het woord ‘proefrit’ een diepere betekenis en wordt het voor de potentiële autokoper ‘een exclusieve totaalervaring’, aldus het bericht. De autofabrikant is ervan overtuigd zijn doelgroep met deze culinaire beleving op passende wijze aan te spreken.
Op de website cadillacculinair.nl kunnen geïnteresseerden zich aanmelden voor het culinaire proefritavontuur. Ze kiezen allereerst de auto uit waarmee ze een proefrit willen maken: de nieuwe Cadillac ATS, de SRX of de CTS Wagon. Deze proefritaanvraag koppelen ze vervolgens aan één van de deelnemende restaurants. Deze keuze is geheel naar eigen wens en smaak in te vullen. Alle deelnemende topklasse restaurants zijn terug te vinden op de speciale Cadillac Culinair website.
Directeur Adriaan de Vries van Cadillac Nederland: “Naar keuze van de aanvrager van de proefrit wordt de nieuwe Cadillac ATS, de SRX of de CTS Wagon voorgereden op opgegeven locatie. De aanvrager krijgt vervolgens de hele dag de gelegenheid de rijk uitgeruste limousine te testen. ’s Avonds rijdt de klant met de auto voor een gastronomisch diner naar één van de deelnemende topklasse restaurants. Daar worden de sleutels aangenomen.”
Onderdeel van Cadillac Culinair is het speciale ‘Cadillac wijnarrangement’. Deze mooie, volle en fruitige rode Cadillac-wijn wordt geproduceerd in Château Cadillac, één van de oudste kastelen uit de Bordeaux streek. Deze prachtige Bordeaux wordt aangeboden in de deelnemende restaurants. Na het diner en het voldoen van de rekening brengt een chauffeur, die optreedt als BOB, de gast(en) met de auto weer naar huis. Per periode, die elk anderhalve maand duurt, dragen vier tot vijf speciaal geselecteerde restaurants het concept samen met Cadillac uit. In totaal zullen ongeveer twintig restaurants uit verschillende regio’s bij Cadillac Culinair betrokken zijn.
De eerste vijf deelnemende restaurants zijn: De Beemster Hofstee (Noord-Beemster); Het Bergpaviljoen (Amersfoort); Saur (Den Haag); Le Bistroquet (Den Haag) en De Beukenhof (Oegstgeest).
Kijk dat vind ik nu een leuk en uniek idee. De autoverkoop is op dit moment slecht en dan toch met zo’n leuk idee te komen. LIKE!
Proef smakelijkkk….
Chris
Je kan ons ook volgen op Facebook, Twitter of Google+ en je hoeft niets te missen!